Sunday, May 22, 2011

Özünüzü yaxşılaşdırılması üçün


Özünüzü yaxşılaşdırılması üçün
onself yaxşılaşdırılması üçün başqa hər hansı bir inkişaf benzer
təkliflər həyata istisna olmaqla.
Bu, gəlir asan, lakin çətin həyata keçirilməsidir.

Birincisi, çatışmazlığı, bu merrits və çatışmazlıqlar tapın.

Bu halda, bir insandır xüsusi özünü hər hansı bir sistem inkişaf nəzərə əvvəl, ona necceassary edir
- Sisteminin analiz.
- Onun mahiyyəti, azlığı və çatışmazlıqlar Tanı.
- Nöqsanların və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün gəlir.
- Siyasəti ki, öz xidməti ilə əldə edilə bilər mənfəət artırmaq üçün gəlir.
- Nöqsanların və çatışmazlıqların da olduğunu remedied ola bilməz təsirini azaltmaq üçün siyasəti gəlir.

Bir şəxs bir aşağıdakı aşağıdakılardan ibarətdir:
- Məhdudlaşdırıla səhiyyə və fittness qabiliyyəti olan orqan.
- Imkanları və zəif tərəflərini bir beyin.
- Emosiya, hisslər tələbləri ehtiyacı olan kəs.
- Imkanları və irsi istedadların və inteleigences, təhsil və təlim görə inkişaf etmiş tərəfindən əldə bacarıqları bir dərəcə.
- Bütün yuxarıda təsir Habbits.
- A ətraf envirnment növbəsində iş, ailə, qonşu, dostlar və ətraf mühit ibarətdir ki,
- Yetenek məruz qalmış və bu dairələr ilə faydalı informasiya və bir şəxsin bütün bu iki təsir göstərəcək.
- Econimcally, sosial, siyasi və mədəni ətraf mühitdə varyasyonları bir daimi məlumatlandırılması.

Əgər belə yaxşılaşdırılması üzərində sərf etmək məhdud resursları unutmayın, bu ehtiyatların edilir:
- Sizin pul lazım təkmilləşdirilməsi üçün mövcuddur.
- Zaman xahiş etmişdir.
- Sizin fiziki imkanları bu tələb inkişaf tab gətirmək üçün
- Sizin emosional qabiliyyəti tələb inkişaf tab gətirmək üçün.

Aşağıdakı məsələlər dərhal yaranır:
- Mən əlavə davam təhsil lazımdır  yes və əgər bu sahədə və üçün nə dərəcədə  və nə geri gəlir olacaq
- Mən mənə iş, ailə, qonşu və ya dostları ilə daha yaxşı öhdəsindən gəlmək üçün mənim habbits bəzi düzəltmək lazımdır  məsələn Stop-smoking
- Mən bir sıra yeni hobbi və ya yeni dostluq və tanışlıqlar iş və biznes ləzzət, xoşbəxtlik, uğur üçün daha potensial ilə cəlb edə bilər hobi əldə etmək lazımdır
- Mən biznes yeni istiqamətlərinin məlumatlılıq mənim həcmi genişləndirmək lazımdır
- Mən pul xərclər nəticəsi maksimize mövzusunda daha ətraflı məlumat üçün lazımdır, tipik misal geyim, vacating və qidalanma edir.
- Mən jogging, golf, hətta Yoga-Ing kimi daha yaxşı fiziki fittness üçün yeni fənlər əldə etmək lazımdır.
- Mən xoşbəxtlik-kitablar cəlb yaxşı baxmaq lazımdır

Ayrı bir post çıxmaq içilmeyen kimyəvi-pulsuz bir metodu odaklanacaktır.


No comments:

Post a Comment