Sunday, May 15, 2011

Neden bazı insanların Kanada'ya göç


Neden bazı insanların Kanada'ya göç

neden bu kadar çok genç ve genç Kanada'ya göç etmek isteyen birkaç nedeni vardır.

1 - Kanada gençlik ve yaşamak için gençlerin yeteneği geliştirmek için mükemmel bir yerdir.
2 - Kanada eğitim sistemlerinin öğrencileri yükseköğretime ortaokul ve erişim bitirmek için izin kapsamlı ve tam bir program var ..
3 - Kanada eğitim sisteminin anaokulundan üniversiteye kadar, kamu ve özel sektör tarafından finanse edilen okulların hem de kapsar.
4 - Kanada Anayasasına göre Kanada eğitim sisteminin ülkenin yüksek standartta her yerinde eğitim standartlarının yapan bir il sorumluluk sağlar.
5 - yedi büyük ülkeleri (G7) Türkiye kişi başına Grubu'ndaki diğer ülkelere kıyasla eğitim sistemi hakkında daha fazla harcadığı büyük ülke arasında G7 (yedi büyük sanayi ülkeleri). Bu nedenle, Kanada'ya göçmenlik gençler her yıl büyümeye devam edecektir.

Bazı şirketler Kanada'ya im göç alanında faaliyet:

No comments:

Post a Comment