Monday, October 31, 2011

Apakah di sebalik kejayaan laman web atas Rusia


Apakah di sebalik kejayaan laman web atas Rusia

Vkontakte.ru - laman ini mengintegrasikan fungsi Facebook bersama-sama dengan posting video dengan cara yang sama photos are posted dalam Facebook. Sedikit kekurangan dalam keupayaan kerana ia tidak membuka API. Walaupun terdapat profil newsfeed Vkontakte adalah laman yang paling banyak dikunjungi di Rusia, dengan lebih daripada 13 juta pengguna berdaftar.

Mail.ru berjaya menjadi tapak kedua yang paling banyak dikunjungi di Rusia menurut Alexa, dan mel terkemuka Rusia portal, yang termasuk banyak ciri-ciri rangkaian sosial yang lain seperti perkongsian gambar dan video, blog, penanda buku, peta, berita dan lain-lain lagi.

Yandex.ru telah menjadi carian Rusia terbesar enjin, digabungkan dengan perkhidmatan tambahan

seperti e-mel, berita, peta, kamus, penanda buku dan sebagainya. Enjin carian dioptimumkan kursus untuk morfologi bahasa Rusia.

Odnoklassniki.ru memilih rakan-rakan sekolah menjadi kunci bagi perkumpulan orang untuk berkomunikasi. Kejayaan yang amat besar bahawa ia telah disapu Rusia oleh ribut. Ia adalah alat mudah untuk mencari rakan sekolah. Pendaftaran hanya boleh dilakukan jika pengguna memberikan maklumat tentang sekolah mereka. Setelah mendaftar mereka boleh post gambar, menghantar mesej kepada pengguna lain yang boleh diperiksa menggunakan sekolah atau kolej mereka pergi kepada atau melalui nama. Ia juga mengandungi ciri-ciri forum, tetapi nilai utamanya adalah untuk membantu mencari orang bukannya mengekalkan perhubungan yang tetap dan berkongsi maklumat di luar gambar. Odnoklassniki dianggap sebagai tapak keempat yang paling banyak dikunjungi dan mempunyai lebih daripada 18 juta pengguna berdaftar.

Laman Rusia teratas:



No comments:

Post a Comment